Øster Lindet

Sådan genopfandt vi Øster Lindets rejseplatform

Øster Lindet er et dansk rejsebureau, der siden 2008 har specialiseret sig i motorsports-, storby- og krydstogtsrejser. De havde brug for en gennemgribende totalrenovering af deres eksisterende platform, der manglede brugervenlighed og krævede for mange ressourcer at vedligeholde.

Udfordringen

Øster Lindet sad med en forældet hjemmeside, som hverken var brugervenlig eller visuelt tiltalende. Siden var særdeles tidskrævende at vedligeholde, da alle krydstogttilbud skulle oprettes og opdateres manuelt. Derudover var bookingdelen ikke brugervenlig uden de filtrerings- og søgemuligheder, der forventes hos et moderne rejseselskab. 

Der var brug for en 360 graders opdatering.

Processen

Udviklingen af den nye platform tog udgangspunkt i at automatisere en række manuelle processer, som hidtil havde været meget ressourcekrævende for Øster Lindet. De skulle oplæres i at arbejde med API-data, som muliggjorde automatisering af processer på siden. Undervejs blev der løbende tilpasset baseret på fælles sparring. Processen gik fra research, til design og endelig kodning. Målene med den nye side var primært at forbedre brugervenligheden, optimere SEO, gøre den responsiv og ekstremt visuel for at sælge rejserne mest effektivt. Dertil skulle bestillingsflowet gøres mere tilgængeligt, så kunderne nemt kunne gennemføre bookinger.

Løsningen

Øster Lindet står nu med en platform, hvor oprettelse og vedligeholdelse af rejsetilbud foregår fuldstændig automatisk takket være API-integrationer. Det har frigjort en betydelig mængde ressourcer og tid. Platformen er bygget på Umbraco CMS, hvilket yderligere reducerer den tid, de bruger på at administrere indhold sammenlignet med det forrige administrationssystem.

Siden er blevet langt mere visuel og har grafisk fået et kæmpe nøk op, hvilket giver langt bedre overblik over de enkelte rejsetilbud. Samtidig har platformen fået en reel søgemaskine med avancerede filtreringsmuligheder, så besøgende slipper for at skulle navigere mellem et væld af undersider og menuer. Som noget helt nyt vises sejladsruten nu for det enkelte krydstogt, så rejsende får mulighed for bedre at planlægge aktiviteter undervejs.

Resultatet er en ny, moderne rejseplatform, som går tæt på det allervigtigste for deres kunder: at gøre det nemmere end nogensinde at bestille drømmerejsen

Projektteam

Mød resten af Attityde

Teknologier
Umbraco
Tailwindcss
Gsap
Dotnet
Digital Kollega

Vi kender dine konkurrenters budget

Vi ved hvad dine konkurrenter investerer i deres marketing. Skal vi give dig indsigt i dine konkurrenter, og fortælle dig dit uforløste vækst potentiale?

Få afdækket din konkurrent

Marketing budget
11.000DKK

+4.000

5.500DKK

-4.000