LH
Larshein

Lars Hein

Bilforhandler

Case

Ny hjemmeside og Google Ads styrker det digitale bilsalg

Lars Hein Automobiler A/S er en velrenommeret bilforhandler i Ribe med over 30 års erfaring i brugtbilsbranchen. Det er tredje gang, Lars Hein vælger os til at udvikle deres hjemmeside og denne gang handlede det om at forny den gamle løsning med ny teknologi og et unikt design, som matcher deres professionelle tilgang og passion for brugte biler.

Har du lyst til at se hele hjemmesiden

Udfordringen

Den tidligere hjemmeside trængte til en opgradering – både i forhold til performance, design og struktur. Den var baseret på en ældre løsning, oprindeligt bygget på BilInfo, og levede ikke længere op til de krav, Lars Hein havde til brugervenlighed og synlighed. Samtidig ønskede de at udnytte nye muligheder for at fremhæve deres bildata, herunder grønne biler og elbiler (EV), i et mere visuelt og struktureret galleri.

Processen

Vi udviklede lars-hein.dk og migrerede alt indhold til en ny unik og teknisk platform, som understøtter højere hastighed, bedre SEO og en markant forbedret visuel præsentation. Vi optimerede bilvisningen med avanceret filtrering, nyt galleri og en opdateret struktur for bildata – inklusive tydelig fremhævelse af EV-data og grønne biler. Designet blev moderniseret med fokus på troværdighed og nem navigation – særligt på mobil, hvor en stor del af brugerne besøger siden.

Resultatet

Den nye hjemmeside til Lars Hein Automobiler er både hurtigere, pænere og smartere – og har skabt tydelige resultater. Brugerne mødes nu af et moderne digitalt showroom, hvor det er nemt at finde præcis den bil, de leder efter. Det opdaterede billedgalleri fremhæver bilernes detaljer og tilstand, mens en solid SEO-struktur har øget synligheden i Google markant. Den tekniske og visuelle opgradering er især tydelig på bilsiderne, hvor nye bildata som CO₂, rækkevidde og el/hybrid-type præsenteres klart og overskueligt.
Sammen med en målrettet Performance Max-indsats i Google Ads har den nye løsning givet Lars Hein Automobiler en stærkere digital tilstedeværelse, lavere klikpriser og markant flere relevante henvendelser – og en hjemmeside, der matcher virksomhedens kvalitet og erfaring.

Flere bookede prøveture

600

%

Antallet af bookede prøveture er steget markant – et direkte resultat af både forbedret brugeroplevelse og effektiv annoncering.

Større synlighed i Google

285

%

Visninger i Google er mere end fordoblet på få uger, hvilket giver flere relevante besøgende til hjemmesiden.

Billigere annoncering

-8

%

Den gennemsnitlige klikpris er faldet, samtidig med at effektiviteten er steget – en stærk kombination, der maksimerer annoncebudgettet.

LH LH 3 LH 2 LH 1