
Lars Hein
Bilforhandler
600
%
Flere bookede prøveture
285
%
Større synlighed i Google
-8
%
Billigere annoncering
Prospectu
Konsulentvirksomhed
Case
I 2018 påtog Attityde sig opgaven at revolutionere Prospectus' digitale og grafiske identitet. Prospectu, ledet af Camilla Mehlsen, stod over for en væsentlig omvæltning: fra en traditionel finansiel baggrund til en dynamisk konsulentvirksomhed. Attityde skulle skabe en identitet, der afspejlede denne transformation.
Projekt team
Camillas udfordring var overgangen fra en statsautoriseret revisor til konsulentbranchen. Hendes hjemmeside, selvlavet og utilstrækkelig for hendes nye rolle, manglede et professionelt og brugervenligt design. Dette var en barriere for at udtrykke hendes nye arbejdsidentitet og virksomhedsbrand.
Attityde indledte med en dybdegående workshop for at forstå Camillas værdier og vision for Prospectu. Gennem tæt samarbejde blev hvert element af brandet gennemtænkt – fra hjemmesides design til markedsføringsmaterialer. Attityde's tilgang var detaljeorienteret og intet blev overladt til tilfældighederne.
Cases
Lars Hein
Bilforhandler
600
%
Flere bookede prøveture
285
%
Større synlighed i Google
-8
%
Billigere annoncering
LU
Forening
Okkels Is
Isforretning
Badeanstaltens venner
Badeanstalt
MT Motorsports
Sponsorat
Autocentrum Odense
Bilforhandler
90
%
Flere organiske besøgende
400
%
Øget konverteringsrate
College360
Erhvervsskole
Sand Jensen Automobiler
Brugtvognsforhandler