Sådan genopfandt vi Øster Lindets rejseplatform
Øster Lindet er et dansk rejsebureau, der siden 2008 har specialiseret sig i motorsports-, storby- og krydstogtsrejser. De havde brug for en gennemgribende totalrenovering af deres eksisterende platform, der manglede brugervenlighed og krævede for mange ressourcer at vedligeholde.
Udfordringen
Øster Lindet sad med en forældet hjemmeside, som hverken var brugervenlig eller visuelt tiltalende. Siden var særdeles tidskrævende at vedligeholde, da alle krydstogttilbud skulle oprettes og opdateres manuelt. Derudover var bookingdelen ikke brugervenlig uden de filtrerings- og søgemuligheder, der forventes hos et moderne rejseselskab.
Der var brug for en 360 graders opdatering.
Processen
Udviklingen af den nye platform tog udgangspunkt i at automatisere en række manuelle processer, som hidtil havde været meget ressourcekrævende for Øster Lindet. De skulle oplæres i at arbejde med API-data, som muliggjorde automatisering af processer på siden. Undervejs blev der løbende tilpasset baseret på fælles sparring. Processen gik fra research, til design og endelig kodning. Målene med den nye side var primært at forbedre brugervenligheden, optimere SEO, gøre den responsiv og ekstremt visuel for at sælge rejserne mest effektivt. Dertil skulle bestillingsflowet gøres mere tilgængeligt, så kunderne nemt kunne gennemføre bookinger.
Løsningen
Øster Lindet står nu med en platform, hvor oprettelse og vedligeholdelse af rejsetilbud foregår fuldstændig automatisk takket være API-integrationer. Det har frigjort en betydelig mængde ressourcer og tid. Platformen er bygget på Umbraco CMS, hvilket yderligere reducerer den tid, de bruger på at administrere indhold sammenlignet med det forrige administrationssystem.
Siden er blevet langt mere visuel og har grafisk fået et kæmpe nøk op, hvilket giver langt bedre overblik over de enkelte rejsetilbud. Samtidig har platformen fået en reel søgemaskine med avancerede filtreringsmuligheder, så besøgende slipper for at skulle navigere mellem et væld af undersider og menuer. Som noget helt nyt vises sejladsruten nu for det enkelte krydstogt, så rejsende får mulighed for bedre at planlægge aktiviteter undervejs.
Resultatet er en ny, moderne rejseplatform, som går tæt på det allervigtigste for deres kunder: at gøre det nemmere end nogensinde at bestille drømmerejsen
Mød resten af Attityde
Stærke resultater for E-bogholderen på kort tid
College360 fik en struktureret og brugervenlig hjemmeside
En skræddersyet løsning til effektiv boligudlejning
En digital transformation med to moderne hjemmesider
Hjemmeside booster Siim Båd & Motors salg
Innovativ jobportal med fokus på finanssektoren
Transformering af milliardvirksomheds digitale strategi
Bremdal Radio & TVs Digitale Transformation
Fysisk forretning med fornyet digital synlighed
Skræddersyet grafisk identitet forvandler konsulentvirksomhed
Attityde og Bilinfo revolutionerer digitalt landskab for bilforhandlere
Sådan genopfandt vi Øster Lindets rejseplatform
Køreskol1 forbedrer synlighed og konvertering
Ny hjemmeside gjorde det nemmere at sælge for Hans Nielsen
Øget synlighed og flere medlemmer
Nyt ansigtsløft gav Jørs Biler nye muligheder
KM Connect fik succes på rekordtid
Totalrenovering af hjemmeside gav Agilease nye muligheder
Skræddersyet hjemmeside sætter CarLet på kortet
Bradals Produkthandel får 360° digital opgradering
En hjemmeside, der rocker: CIOKS udfordrer det digitale rum
Ny hjemmeside gav Lysdahl Simonsen nye muligheder
Se hvad dine konkurrenter investerer i markedsføring
Find ud af om du investerer nok i dig selv. Vi har udviklet et værktøj, der gør det nemt for dig at sammenligne din og konkurrenternes investering i markedsføring.
Få afdækket din konkurrent
+4.000
-4.000